Zmeny subjektov a sumy charitatívnej reklamy
Právny stav k: 13.8.2024
Charitatívna reklama sa ako inštitút využíva pri poskytnutí reklamy na podporu zákonom ustanovených všeobecne prospešných cieľov prostredníctvom určených typov neziskových organizácií. Tento účel by mal byť jasne uvedený v zmluve o poskytnutí finančných prostriedkov na charitatívnu reklamu. Ide o nepomenovaný zmluvný typ, podľa ktorého sa zaväzuje poskytovateľ poskytnúť objednávateľovi reklamu v dohodnutom rozsahu a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dohodnutú sumu. Charitatívna reklama poskytuje finančné zdroje pre neziskovú organizáciu a výhodu nezdanenia tohto príjmu, pokiaľ sú naplnené zákonom ustanovené podmienky.
Obsah je prístupný len pre registrovaných používateľov. Prosím prihláste sa, alebo ak ešte nie ste registrovaný, registrujte sa.