ntb
Prinášame pre vás možnosť naučiť sa pracovať s portálom isamosprava.sk.
Ukážeme vám jeho hlavné možnosti...
book
Pripravili sme prehľadný manál pre kandidátov na funkciu poslanca a predsedu VÚC v komunálnych...
book
Pripravili sme prehľadný manuál pre kandidátov na funkciu poslanca obce, mesta a mestskej časti v...

Zmeny subjektov a sumy charitatívnej reklamy

Právny stav k: 13.8.2024

Charitatívna reklama sa ako inštitút využíva pri poskytnutí reklamy na podporu zákonom ustanovených všeobecne prospešných cieľov prostredníctvom určených typov neziskových organizácií. Tento účel by mal byť jasne uvedený v zmluve o poskytnutí finančných prostriedkov na charitatívnu reklamu. Ide o nepomenovaný zmluvný typ, podľa ktorého sa zaväzuje poskytovateľ poskytnúť objednávateľovi reklamu v dohodnutom rozsahu a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dohodnutú sumu. Charitatívna reklama poskytuje finančné zdroje pre neziskovú organizáciu a výhodu nezdanenia tohto príjmu, pokiaľ sú naplnené zákonom ustanovené podmienky.

Obsah je prístupný len pre používateľov s licenciou. Prosím , alebo ak ešte nemáte licenciu, prejdite SEM.
Žiadosť o licenciu na mieru

Oboznámil som sa so spracúvaním osobných údajov