ntb
Prinášame pre vás možnosť naučiť sa pracovať s portálom isamosprava.sk.
Ukážeme vám jeho hlavné možnosti...
book
Pripravili sme prehľadný manál pre kandidátov na funkciu poslanca a predsedu VÚC v komunálnych...
book
Pripravili sme prehľadný manuál pre kandidátov na funkciu poslanca obce, mesta a mestskej časti v...

Paródia v reklame vs. účel reklamy a pravidlá slušnosti

Vedľajší účastník -  spolok Greenpeace ČR, zverejnil na facebookovom profile upravenú verziu reklamného spotu sťažovateľky. Vedľajší účastník upravil pôvodný spot s názvom „Rozsvícení vánočních stromů“ tak, že do neho pridal zábery poškodených a suchých vyrúbaných stromov a lesných požiarov, ku ktorému pridal text, že sťažovateľka svojou činnosťou poškodzuje životné prostredie.

Mestský súd žalobe vyhovel a uložil vedľajšiemu účastníkovu zdržať sa neoprávneného používania reklamného spotu. Následne Vrchní soud napadnutý rozsudok zmenil a žalobu zamietol a rozhodol, že reklamný spot je paródiou. Sťažovateľka sa z tohto dôvodu rozhodla podať ústavnú sťažnosť.

Obsah je prístupný len pre používateľov s licenciou. Prosím , alebo ak ešte nemáte licenciu, prejdite SEM.
Žiadosť o licenciu na mieru

Oboznámil som sa so spracúvaním osobných údajov