*ŠKOLY - K neziskovej školskej organizácii

Prinášame spracovanú aktuálnu tému k školám.

Viac v článku:

Špecifický právny status školskej neziskovej organizácie

05.10.2026
Občianske združenia a odvolanie štatutára

Čo s neplatným odvolaním štatutára združenia?

Téme sme sa venovali TU:

Postup pri neplatnom odvolaní štatutára občianskeho združenia

05.10.2026
Registrácia 2% z dane na rok 2027

Prehľad zákonných podmienok, ktoré musí organizácia splniť a postupu, ktorý musí dodržať, ak sa chce stať prijímateľom podielu zaplatenej dane nájdete TU:


Sumár povinností žiadateľa k registrácií 2% na rok 2027

15.09.2026
ntb
Prinášame pre vás možnosť naučiť sa pracovať s portálom isamosprava.sk.
Ukážeme vám jeho hlavné možnosti...
book
Pripravili sme prehľadný manál pre kandidátov na funkciu poslanca a predsedu VÚC v komunálnych...
book
Pripravili sme prehľadný manuál pre kandidátov na funkciu poslanca obce, mesta a mestskej časti v...

Lehota na podanie daňového priznania - § 49 ZDP

Podľa § 49 ods. 2 ZDP daňovník nezaložený a nezriadený na podnikanie ak splnil podmienky na podanie daňového priznania, je povinný podať daňové priznanie do troch kalendárnych mesiacov po uplynutí zdaňovacieho obdobia, v tomto roku do 31. marca 2010. V tejto lehote je daňovník povinný daň uvedené v daňovom priznaní aj zaplatiť.

Obsah je prístupný len pre používateľov s licenciou. Prosím , alebo ak ešte nemáte licenciu, prejdite SEM.
Žiadosť o licenciu na mieru

Oboznámil som sa so spracúvaním osobných údajov