itretisektor | TS: Občania siedmich miest sa stanú hrdinami pre svoje okolie
  • ***Lehota na podanie daňového priznania***

    Dňa 2. 10. 2017 uplynie lehota na podanie daňového priznania pre tých, ktorí požiadali o polročný odklad.
  • ***Usmernenie pre školy pri organizácii učeľových cvičení***

    O tom s akými organizáciami môžu školy spolupracovať pri organizovaní účelových cvičení, si môžete prečítať v usmernení z dielne Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2017
    Registrácia prijímateľov 2% u notára.

TS: Občania siedmich miest sa stanú hrdinami pre svoje okolie

Dobré skutky sa v západoslovenskom regióne začnú diať už v najbližšom období vďaka grantovému programu Prilož Topvar k dielu. Z 24 prihlásených projektov bolo slávnostne vyhlásených sedem, o ktorých rozhodla verejnosť v internetovom hlasovaní v priebehu októbra. Medzi tieto projekty prerozdelia Pivovary Topvar finančnú čiastku 6 663 eur.

Málo zelene, chátrajúce detské ihriská, nefunkčné športoviská, chodníky a cesty v zlom stave. To sú problémy, ktoré trápia ľudí vo väčšine miest a obcí. Záujem o nápravu sa môže stať hrdinským činom, a to najmä vtedy, keď síce nechýba chuť, ale chýbajú peniaze.

Počas septembra mali obyvatelia západného Slovenska jedinečnú šancu vziať iniciatívu do svojich rúk, poobzerať sa okolo seba, spísať námety čo a ako zlepšiť a prihlásiť ich do programu. „Na rozdiel od starostov a primátorov, ktorí by peniaze najradšej investovali do opráv ciest a chodníkov, občania chcú zmodernizovať športoviská a kultúrne zariadenia, vybudovať oddychové areály a miesta na spoločné stretnutia,“ povedala RNDr. Alena Karasová, správkyňa Trenčianskej nadácie, ktorá je partnerom kampane.

Spoločnosť Pivovary Topvar venuje v rámci kampane Prilož Topvar k dielu 1 cent z každej predanej fľaše alebo plechovky piva Topvar vo vybraných prevádzkach v septembri a októbri. „Na malé veľké hrdinské činy aktívnych ľudí venujeme 6 663 eur. Všetky návrhy a nápady nás veľmi potešili. Ukázalo sa, že je stále dostatok ľudí, ktorí majú záujem zlepšovať život okolo seba,“ uviedla Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar. O podporených projektoch rozhodlo celkovo 6 097 unikátnych hlasov, vďaka ktorým:

•    v Zlatých Moravciach obnovia náučný turistický chodník a osadia informačné tabule

•    v topoľčianskej Zóne bez peňazí prinavrátia veciam, ľuďom aj skutkom hodnoty, ktoré sa nemerajú peniazmi a vzájomne si pomôžu výmenami tovarov, služieb a vedomostí

•    v trenčianskom kine Hviezda si opravia drevené javisko tak, aby sa divadelníci cítili bezpečne

•    v Prievidzi si ľudia v núdzi upravia okolie charitného Domu sv. Vincenta

•    v obci Petrova Ves opravia sociálne zariadenia športového klubu

•    v Nitre cestou na Zobor priblížia verejnosti históriu starých hradísk

•    v Golianove pri soche sv. Urbana vybudujú areál na aktívne trávenie voľného času. Detailnejší

popis projektov nájdete v prílohe.

Vďaka dobrému nápadu a iniciatíve sa môžu stať hrdinami všetci, ktorí sa do podporených aktivít zapoja. A my im pri realizácií držíme palce,“ dodala Naďa Kasalová. Zrealizované projekty budú postupne predstavené na internetovej stránke www.topvar.sk/aktualne-akcie/priloz-topvar-k-dielu/  .

Kontakt pre médiá:

Dana Schrenkelová

RELATIONS CONSULTING, s.r.o.

Tel. 0917 674 364, dana.schrenkelova@relations.sk


Súbory:

< Späť